Regnskapsintegrasjon

Kort forklart er integrasjon en kobling mellom nettbank og regnskapssystem, som gjør atbetalinger og bankavstemning blir automatisert. Dette gir deg som kunde flere fordeler.

  • Nøyaktighet – Reduserer risikoen for menneskelige feil i bokføringen.
  • Tidsbesparelse – Automatiserer en stor del av bokføringen, noe som sparer tid.
  • Effektiv bankavstemming – Gjør det lettere å sammenligne regnskapet med bankensoppføringer og sikre at alt stemmer.
  • Bedre oversikt – Gir en enklere måte å holde oversikt over økonomiske transaksjonerpå tvers av systemer, og rapportere på en enklere måte.

Vi tilbyr integrasjon mot flereregnskapssystemer:

  • Visma
  • Xledger
  • Agro Økonomi
  • Aritma
  • Zirius
  • Tripletex
  • 24SevenOffice
  • PowerOfficeGO
  • Duett

Er det noen leverandører du savner? Gi oss beskjed.

Priser

Se listen under for priser knyttet til etablering og bruk av regnskapsintegrasjon

  • Etablering kr 2 500
  • Månedsavgift kr 200
  • Endringer på avtale kr 200
  • Overførsel med melding kr 4
  • Lønn kr 2
  • Overførsel med kid kr 1,50
  • Avvist trans pga. tvungen kid kr 1,50

Bestill direkte bankintegrasjon

Dersom dere benytter en regnskapsfører, oppgi informasjon om deres kontaktperson på regnskap.