Oppdater din kundeinformasjon  

Vi kontakter våre kunder jevnlig for å sikre at informasjon som er registrert på deg er riktig og oppdatert.
Banken plikter å innhente informasjon om blant annet formålet med kundeforholdet, midlenes opprinnelse og skattemessig tilhørighet.

Bedriftskunde  

Har du fått en SMS fra Kundesjekk eller epost fra post@naeringsbanken.no, så er dette er reell henvendelse fra oss og vi ber deg svare på det elektroniske skjema via lenken. Skjema sendes ut til bankens kontaktperson og skal signeres av signaturberettiget.

Dersom bankens kontaktperson skal oppdateres er det viktig at dere gir oss beskjed om dette. Det er viktig at dere fyller ut alle felter så nøyaktig som mulig. Vi benytter også Kundesjekk til å innhente BankID fra reelle rettighetshavere, styremedlemmer, daglig ledere og andre signaturberettigede.

Privatkunde  

Har du fått SMS fra Næringsbanken om å oppdatere din kundeinformasjon? For å oppdatere din kundeinformasjon må du logge inn i nettbanken.

Når du har logget inn skal du komme inn på en side der det står “Oppdater dine opplysninger”. Trykk start for å svare på det elektroniske skjemaet. Det er viktig at du fyller ut alle felter så nøyaktig som mulig.

Vi benytter Kundesjekk til å innhente informasjon dersom vi har behov for ytterligere opplysninger om kundeforholdet eller hvis kunden ikke har tilgang til nettbanken.

Finner du ikke svar på det du lurer på? Se svar på ofte stilte spørsmål her. Du kan kontakte oss på +47 623 50 600, post@naeringsbanken.no eller skrive til oss her.
Åpningstider kundeservice: Mandag - Fredag kl. 09.00 - 15.00